Eda Baba - Kırık

By eda - Cuma, Aralık 01, 2017




Sözler
Ocakta çay, ama buz gibi içim
Tepede ay, her şey sensiz ne biçim
Hayat kuru, gözlerimde yaş var
Tek bir soru; niye kırık bu kadar
Bir şakam var; sen hariç kimse gülmez
Unutursun dediler kırk gün sürmez
Kazağın bende, koklamaya korkarım
Bırak kalsın

Kırıldım tamam 
Çektin gittin tamam
Üstüne varmam
Arayıp sormam
Yorgunum bakma
Gel desem saçma
Beni terk mi ettin?

Tamam dönme 
O zaman üstüme varma
Arayıp sorma
Yorgunsun bakma
Gel desen saçma
Beni terk mi ettin?

Kopamazdık biz ya 
Susmazdık biz ya
Öyle olmazdık biz ya
Gitmezdın sen ya
Dönerdim ben ya
Ya ya ya ya

Kırıldım tamam 
Çektin gittin tamam
Üstüne varmam
Arayıp sormam
Yorgunum bakma
Gel desem saçma
Beni terk mi ettin?

Tamam dönme 
O zaman üstüme varma
Arayıp sorma
Yorgunsun bakma
Gel desen saçma
Beni terk mi ettin?

*

Vokal : Eda Baba Akustik Gitar : Şansal Aktaş Klasik Gitar : Ongun Ülker Kayıt: İhsan Apça, Yazgülü Gürer Mix/Mastering: Özgür Özkan Mete Video: Ekrem Çanak, Ege Karakurt Söz: Nil Karaibrahimgil Müzik: Nil Karaibrahimgil, Alper Erinç 11 Şubat 2017 Beyoğlu

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. bu muhteşem ötesi orjinalinden 5 kat güzel yoruma youtube danb neden ulaşamıyoruz artık :((((((((

    YanıtlaSil
  2. Bu haklı isyana o kadar katılıyorum ki yıllar önce eda babayı ilk keşfettiğim şarkıyı neden kaldırdınız youtubedan?

    YanıtlaSil