Eda Baba - Başıma Gelenler

By eda - Cuma, Aralık 01, 2017


Sözler
Başıma gelenler hep senin yüzünden 
Ne istedin benim sevgimden 
Başıma gelenler hep senin yüzünden 
Ne istedin benim sevgimden 

Yıkıldım artık ben sevemem yeniden 
Başıma gelenler hep senden 

Kaçardın hep benden şimdi peşimdesin 
Söyle neden değiştin böyle birden 
Kaçardın hep benden şimdi peşimdesin 
Söyle neden değiştin böyle birden 

Yıkıldım artık ben sevemem yeniden 
Başıma gelenler hep senden 

Boşuna arama bulamazsın beni 
Ne yapsan bir daha yanında 
Boşuna arama bulamazsın beni 
Ne yapsan bir daha yanında 

Yıkıldım artık ben sevemem yeniden 
Başıma gelenler hep senden 

*

Konserlere giderken geçilen yollar, yolların sonunda sizle buluşmalar... Bu videoda da yine biraz siz, biraz biz, biraz Ankara, biraz İskenderun var. Tabi akıllarda da henüz gidilmeyen yollar... Vokal : Eda Baba Akustik Gitar : Şansal Aktaş Klasik Gitar : Ongun Ülker Video: Ekrem Çanak Kayıt/Mix/Mastering: Mert Özçiftçi Söz: Ülkü Aker Müzik: Nurit Hirsch Teşekkürler Bahar Güler Kayıt 28 Mart Kadıköy Video 23 Mart Ankara 2 Nisan İskenderun




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum